Вчитель географії / біології
Маю кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» і педагогічне звання «учитель – методист».
Маю сертифікат Українського центру оцінювання якості освіти і з 2007 р. працює інструктором із проведення ЗНО.
В освіті працюю з 1992 р. після закінчення Київського педагогічного інститут ім. М. П. Драгоманова.
З 1992 по 1994 рр. працювала в школі Марії Монтессорі; з 1994 р. працюю в Ліцеї міжнародних відносин №51.
Маю державні та відомчі нагороди. У 1999 р. брала участь у конкурсі «Учитель року на Печерську», посіла перше місце.
З 2010 року очолюю в ліцеї роботу Клубу ЮНЕСКО. Учні ліцею є активними учасниками Всеукраїнських та міських конференцій учнів ПАШ ЮНЕСКО. У Всеукраїнських конференціях для учнів ПАШ ЮНЕСКО в Україні, що проходили у формі імітаційної рольової гри «Модель ЮНЕСКО», команда ліцею була багаторазовим переможцем.
У рамках проекту «Україна – Франція – Польща: співробітництво в освіті» брала активну участь у підготовці учнів до міжнародних молодіжних театральних конкурсів, що проходили у м. Легіоново (Польща) під патронатом Національної комісії Польщі у справах ЮНЕСКО.
Цікавою сторінкою для мене стала робота в міжнародному проекті за підтримкою посольства КНР «Європа та Азія в діалозі культур».
Працюю в екологічному освітньому проекті «Зелений пакет», який адаптовано до українських реалій за ініціативою ОБСЄ в Україні. Досвід роботи в цьому проекті презентувала разом з учнями у квітні 2011 р. на Всеукраїнському семінарі для координаторів проекту «Зелений пакет» у Міністерстві освіти і науки України.
У 2011р. Наш ліцей приєднався до Всеукраїнського патріотично культурно-освітнього проекту «Всесвітня спадщина ЮНЕСКО в руках молоді».
Багаторазово готувала команду Ліцею міжнародних відносин №51 для участі у конкурсі «Діалог держав – партнерство в освіті».
Маю друковані роботи: «Проектна діяльність – перспектива розвитку особистості» (Науково – методичний посібник «Проектна діяльність у ліцеї: компетентний потенціал, теорія і практика; Київ – 2008); «Шляхи до життєвого успіху через формування успішної особистості ліцеїста» (Практико зорієнтований збірник «Філософія інноваційної діяльності»; Київ «Основа» 2014); «Екологічна культура молоді в інтересах сталого розвитку. Досвід роботи в екологічних проектах Ліцею міжнародних відносин №51 м. Києва як асоційованої школи ЮНЕСКО», «Освіта – надійний шлях до сталого розвитку. Метод проектів у дії» (Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Філософія, теорія та практика випереджаючої освіти для сталого розвитку»; Дніпро – 2017).