Наказ Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) №22 від 20.02.2023 “Про прийом дітей до 1-х класів закладів загальної середньої освіти міста Києва у 2023 році”
Рекомендації МОН щодо зарахування до 1-го класу закладів загальної середньої освіти
Наказ Міністерства освіти і науки України № 367 від 16.04.2018 ”Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти”
ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПОРЯДОК ПРИЙМАННЯ ДІТЕЙ (ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ) ДО ЛІЦЕЮ МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН № 51
ПРИЙОМ ДО 1 – ГО КЛАСУ ЛІЦЕЮ МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН №51 м.КИЄВА

Шановні батьки майбутніх першокласників!
Ліцей міжнародних відносин № 51 планує відкрити у 2023-2024 навчальному році 3 перших класи.
На виконання наказу Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 22 від 20.02.2023 «Про прийом дітей до 1-х класів закладів загальної середньої освіти міста Києва у 2023 році» прийом оригіналів документів розпочинається 27 березня 2023 року.
Якщо на даний час ви знаходитеся за межами Києва, заяву (зразок заяви) та фотокопію чи скановану копію свідоцтва про народження дитини можна надіслати на електронну пошту ліцею irl51_kiev@ukr.net чи факсом (380)-44-254-02-03. Оригінали документів та медичні довідки мають бути надані до закладу освіти не пізніше 18 серпня 2023 року.
З метою створення безпечних та належних санітарно-гігієнічних і протиепідемічних умов при прийомі документів, з вами буде узгоджено час та спосіб подачі документів згідно попередньої реєстрації за Google формою. Прохання зареєструватися…
ПОРАДИ БАТЬКАМ :
ЯК ПІДГОТУВАТИ ДІТЕЙ ДО ШКОЛИ
ЗОВСІМ НЕ СЛІД:
змінювати режим дня дитини: позбавляти її денного сну, довгих прогулянок, ігор;
оцінювати все, що робить малюк, так як оцінюють діяльність учня;
„проходити” з дитиною програму першого класу, насильно замінювати гру навчанням.
НЕОБХІДНО:
** виховувати в дитині інтерес до пізнання довкілля, навчити спостерігати , думати, осмислювати побачене і почуте;
** навчити долати труднощі, планувати свої дії, цінувати час. Учити дитину слухати і чути оточуючих, поважати чужу думку, розуміти, що власні бажання потрібно узгоджувати з бажаннями інших людей, прагнути реально оцінювати свої дії і досягнення;
** формувати світогляд дитини, знання: про довкілля, про себе (прізвище, ім’я, адресу), про свою родину (як звуть батьків, ким вони працюють, що роблять на роботі).