Умови вступу

Наказ Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) №64 від 18.03.2020 “Про внесення змін до наказу від 05.02.2020 №21 “Про прийом дітей до 1-х класів закладів загальної середньої освіти міста Києва у 2020 році”

Лист Департаменту освіти і науки про зарахування до закладів освіти

Наказ Міністерства освіти і науки України № 367 від 16.04.2018 ”Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти”

ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПОРЯДОК ПРИЙМАННЯ ДІТЕЙ (ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ) ДО ЛІЦЕЮ МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН № 51

ПРИЙОМ ДО 1 – ГО КЛАСУ ЛІЦЕЮ МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН №51 м.КИЄВА

1kl
Ліцей міжнародних відносин № 51 розпочне прийом оригіналів документів від батьків майбутніх першокласників на 2020-2021 навчальний рік за умови фізичного повернення педагогічного колективу до приміщення закладу освіти, тобто після закінчення карантину.
З метою попередження утворення скупчення людей у приміщенні ліцею, буде складено графік, за яким ви будете запрошені для подачі оригіналів документів.
Пропонуємо вам, за бажанням, зареєструватися дистанційно  через Google форму.


unnamed Ласкаво просимо!
Ліцей міжнародних відносин № 51
розпочинає набір дітей
до 1 класу
на 2020-2021 навч.рік
з 03 квітня 2020р.

Установча конференція для батьків майбутніх першокласників відбудеться

12 березня о 16 год
у актовій залі Ліцею.

Адміністрація

12

3

ПОРАДИ БАТЬКАМ :

ЯК ПІДГОТУВАТИ  ДІТЕЙ ДО  ШКОЛИ

ЗОВСІМ  НЕ СЛІД:

змінювати режим дня дитини:  позбавляти її денного сну, довгих прогулянок, ігор;

оцінювати все, що робить малюк, так як оцінюють діяльність учня;

„проходити”  з дитиною програму першого класу, насильно замінювати гру навчанням.

НЕОБХІДНО:

**     виховувати в дитині інтерес до пізнання довкілля,  навчити спостерігати , думати, осмислювати побачене і почуте;

**   навчити долати труднощі, планувати свої дії, цінувати час. Учити дитину слухати і чути оточуючих, поважати чужу  думку, розуміти, що власні бажання потрібно узгоджувати з бажаннями інших людей, прагнути реально оцінювати свої дії і досягнення;

**    формувати світогляд дитини, знання: про довкілля,  про себе (прізвище, ім’я,  адресу), про свою родину (як    звуть батьків, ким вони працюють, що роблять на роботі).