Люблю! Виховую! Навчаю!
Дитинство – важливий період людського життя. Не підготовка до майбутнього життя, а справжнє, яскраве, самобутнє, неповторне життя. І від того, як пройшло дитинство, як учитель вів дитину за руку, що ввійшло в її розум і серце – від цього залежатиме, якою людиною стане вона. Кожна дитина – своєрідний світ думок, почуттів, тривог і радощів. Щоб виховати дитину, намагаюся поринути у її світ, об’єднатися з нею багатством інтересів і захоплень.
Впевнена, що увага і довіра вчителя, доброта ровесників, мудра поведінка батьків допомагають розкритися дитині багатогранно, навчитися активно пізнавати світ.
Протягом останніх років світ неймовірно змінився, і надалі змінюється надзвичайно швидкими темпами. Чи встигаємо ми пристосуватися до змін? Як ми готуємо наших дітей до життя у сучасному світі? Я розумію, що кожна дитина реально існує у цьому світі і повинна бути готовою до розв’язання найскладніших життєвих задач. Тому першочерговим завданням для мене є навчити дітей не тільки сприймати повідомлену інформацію і використовувати її, але й самостійно здобувати необхідну інформацію, критично оцінюючи її, бути здатними досліджувати нові ідеї
Як досягти цього?
Відповідь проста. Не зупинятися на досягнутому,постійно підвищувати свою педагогічну майстерність, бути завжди на передньомукраї життя, завжди у русі, у спілкуванні, ніколи не боятися труднощів і невдач.Тільки так можна досягнути педагогічної зрілості, отримати задоволення відсправи свого життя.
Публікації:
Боложук Т.С. «Будова слова та матеріали для проведення підготовчої роботи до її вивчення»: Методичні матеріали для студентів педагогічного факультету/ Збірник. К. -1988
Супрун Т. С. «Проектна діяльність у початковій школі»:Метод проектів: традиції, перспективи, життєві результати: Практично зорієнтований збірник. / За загальною редакцією І. Г Ермакова.- К. 2003
Супрун Т. С. «Планування проектно – тематичної діяльності у початковій школі»: Інноваційний потенціал прпоектоної діяльності у навчальному закладі»: Практико зорієнтований збірник. / За загальною редакцією О. А. Федоренка, І. Г Ермакова. – К.2006
Супрун Т. С. «Розвиток мовленнєвих умінь молодших школярів засобами службових частин мови ». Система уроків з української мови у 2 класі.: Методичний посібник./Печерська районна у м. Києві державна адміністрація. Управління освіти. Науково-методичний центр. – К.2004