19 березня |
Як зберегти та раціонально використовувати тепло
Відбулось наступне заняття з факультативного курсу «Основи теплопостачання та теплозбереження». Тема заняття «Як зберегти та раціонально використовувати тепло». Заняття для ініціативної групи учнів 6 – 8 класів проводила Лиховид О. В., вчитель географії. Учні разом з вчителем вивчили: якими способами втрачається тепло у приміщеннях; через що ми втрачаємо теплову енергію. Учні дійшли висновку, що кожна людина має знати та вміти вжити практичних заходів для збереження тепла. У заключній частині заняття учні працювали над тестом «Як ми зберігаємо та використовуємо тепло». Отримавши ключ від тесту, діти зробили висновки, що для того щоб стати екологічно грамотною людиною, слід працювати над собою. |
20 березня
|
Уроки праці
На уроках праці учениці 7-х класів ( вчитель Афоніна Лариса Юріївна ) своїми руками майстерно зробили об’ємні моделі сонечка. Для створення цих моделей дівчатка використали різнокольорові тканини, стрічки, ґудзики, вату. Ці моделі уособлюють сонце, як джерело світла, тепла, енергії життя на Землі. |
21 березня
|
УВАГА! ГАРЯЧІ НОВИНИ!
Звітує ініціативна група учнів 6 – 7 класів та вчителі, які працюють в проекті«Енергоефективні школи». Перегляньте наш фото звіт та переконайтесь, скільки всього цікавого відбулось в нашому Ліцеї з моменту початку роботи в проекті. Зацікавились? Приєднуйтесь!
|
22 березня
|
Завдання
Як Ви уже знаєте, 13 березня 2013 року в Ліцеї міжнародних відносин № 51 проходив тепловий аудит. Учні, що працюють в проекті «Енергоефективні школи» та вчителі Ліцею разом з фахівцем у галузі енергозбереження Олександром Ніколаєнко обстежили будівлю Ліцею за допомогою тепловізора. Під час обстеження було з’ясовано, звідки з будівлі навчального закладу «витікає» тепло (див. фото). Ініціативна група учнів 6 – 7 класів отримала завдання на весняні канікули надати власні проекти по теплозбереженню. Вимоги до проекту: проект повинен містити раціональні пропозиції, що до вирішення проблем теплозбереження приміщення Ліцею; в проекті повинно бути зазначено обсяг робіт, які ви пропонуєте провести для раціонального використання теплових ресурсів у навчальному закладі; вкажіть , які будівельні матеріали ви радите використати під час робіт; зазначте приблизну вартість цих матеріалів; проект повинен бути оформленим у електронному вигляді (Power Point).
Бажаємо творчих успіхів! |