Щоденник 6
11 березня
|
Символ проекту “Енергоефективні школи” дівчинка Теплинка
Природа подбала про те, щоб у людини було все необхідне для розвитку цивілізації. Корисні копалини, чиста питна вода, родючі грунти, ліси… Наше завдання – зберегти природні ресурси.
Екологічна реклама нагадує , що від кожної людини залежить, яким буде світ завтра.
В Ліцеї міжнародних відносин № 51 така реклама з’явилась завдяки проекту «Енергоефективні школи». Символ проекту – дівчинка Теплинка нагадує про необхідність дбайливого ставлення до тепла, води, електроенергії. Сьогодні учні нашого Ліцею разом з вчителем біології Рекконен Іриною Олексіївною розмістили наліпки з дівчинкою Теплинкою в місцях загального користування.
|
12 березня
|
Чому необхідно зберігати тепло (факультатив)
Відбулось наступне заняття з факультативного курсу «Основи теплопостачання та теплозбереження». Тема заняття «Чому необхідно зберігати тепло». Заняття для ініціативної групи учнів 6 – 8 класів проводила Рекконен І. О., вчитель біології.
Ключовими тезами заняття стали:
• не поновлювальних джерел енергії вистачить людству лише на 50-70 років;
• шкідливі викиди підприємств теплопостачання посилюють парниковий ефект;
• глобальне потепління загрожує існуванню цивілізації.
Учні отримали домашнє завдання підрахувати викиди вуглекислого газу у домашньому господарстві.[Галерею не знайдено]
|
13 березня
|
Теплоаудит
Шквал позитивних емоцій отримали сьогодні учні та вчителі нашого Ліцею. До нас завітав незвичайний гість – співробітник ВБО «Інститут місцевого розвитку» Ніколаєнко Олександр, фахівець з теплоаудиту.
Ви також були б у захваті, коли б мали можливість потримати в руках справжній тепловізор, а також зробити справжній теплоаудит свого навчального закладу.
Ми тепер знаємо, звідки «витікає» тепло з нашого Ліцею і як можливо цьому запобігти.
|
14 березня
|
Конкурс на кращу задачу продовжується…
Нові задачі з математики від учнів 9 – х класів нашого Ліцею на тему «Енергетика» (вчитель математики Шевцова Олена Петрівна).
Задача 1
Загальний експорт електроенергії з України за 2005-2010 рр. складає х кВт/год. З них 32% (14 100 млн. кВт/год.) отримує Угорщина, а у два рази менше Білорусь. Словаччина (11%) і Росія (10%) імпортували з України разом стільки ж енергії, як Молдова. Польща (8%) і Румунія (880 млн. кВт год.) разом імпортували таку саму кількість електроенергії, як і Росія. Скільки енергії (у кВт/год.) експортувала Україна до кожної з країн? Скільки загалом становить експорт електроенергії з України? (Доброхлоп Кирило, учень 9 – А класу)
|
.
.
|
Задача 2
Побудуйте кругову діаграму на тему: «Відсоток енергії, яку використовують країни-сусіди України». Дано: Росія – 30%, Україна-24%, Білорусь-12%, Польща-14%, Румунія-10%, Молдова-5%, Угорщина-3%, Словаччина-2%. (Луговець Богдан, учень 9 – А класу)
|
|
Задача 3
Рахунок за електроенергію зі старою лампою розжарювання складає 200 гривень за місяць. Нова енергозберігаюча лампа економить 20% електроенергії за місяць. Скільки становить економія електроенергії за рік? (Левітан Давід, учень 9 – А класу)
|
|
Задача 4
Ефективність АЕС на тонну використаного палива дорівнює 90%, ТЕС – 60%. Країну забезпечують електроенергією 5 АЕС і 15 ТЕС. Крім того ще 3 ТЕС експортують енергію за кордон. Скільки ще потрібно побудувати АЕС, щоб країна повністю перейшла на атомну енергетику, відмовившись від ТЕС і скоротивши свій експорт на 50%, якщо відомо, що енергоспоживання в країні до моменту реалізації цього плану виросте на 20%? (Дремлюга Богдан, учень 9 – А класу)
|
.
|
Задача 5
Для виробництва 22 МДж енергії за 1 годину використовують 2 ВЕС та З сонячні батареї. Визначте, скільки енергії виробляють вітрові та сонячні електростанції, якщо потужність ВЕС більше на 20%. (Прудкий Віталій, учень 9 – А класу)
|
|
Задача 6
Середня річна оплата за електроенергію будинку становить 5 000 грн. використання енергозберігаючих лампочок дає 9% економії. Яка буде оплата за 2 роки, якщо всі лампочки замінити на енергозберігаючі? (Майстришина Ольга, учениця 9 – А класу)
|
|
|
15 березня
|
Створені чергові бригади
В Ліцеї створені чергові бригади, які на перервах слідкують за тим, щоб електроенергія не використовувалась марно.
|
Щоденники ( 11.12 — )
Читати далі »