Щоденник 4


25 лютого

0027

Екореклама


Створіть власну креативну енергозберігаючу рекламу, як це зробили учні 11-В класу Сланко Анастасія та Шевченко Федір. Юні модельєри разом із вчителем англійської мови Корніцькою Яною Олександрівною вирішили, що екологічна реклама може бути не тільки на бігбордах, в підручниках, газетах, журналах, на телебаченні, а й стати елементом одягу та модних аксесуарів. Маємо надію, що вам сподобається!

IMG_1368 IMG_1369

26 лютого

0020

“Фінансові проблеми теплопостачання” (факультатив)


Відбулось наступне заняття з факультативного курсу «Основи теплопостачання та теплозбереження». Тема заняття «Фінансові проблеми теплопостачання». Заняття для ініціативної групи учнів 6 – 8 класів проводила Власюк О. В., вчитель географії та біології.

Ключовими тезами заняття стали:
• тепло не є безкоштовним;
• тепло – це товар, за який ми маємо своєчасно сплачувати;
• оплата спожитого тепла – це обов’язок кожної відповідальної людини;
• заборгованість населення за комунальні послуги – загроза припинення надання послуг;
• рівень послуг, якість опалення для наших осель залежить від своєчасної оплати за спожиті послуги.

Учні розглянули основні фінансові проблеми підприємства теплопостачання, на що витрачає гроші підприємство, що таке двоставковий тариф, як працює механізм вирішення проблем з оплатою для певних груп споживачів-боржників.


27 лютого

0007

Рапс — перспективи біопалива (урок біології)


На уроках біології учні 7-А та 7-В класів ( вчитель – Власюк О. В. ) вивчаючи родину Капустяних, ознайомились з жироолійною культурою рапс, яка являється цінною сировиною для виготовлення біопалива.

Учні переглянули презентацію «Рапс – перспективи біопалива». Одночасно було зазначено, що дана культура дає велике навантаження на грунти, а отже, обов’язковими умовами її вирощування є сівозміни.

IMG_1373 IMG_1374

28 лютого

0033

SAVE WATER AND ELECTRICITY – SAVE THE PLANET


Цікавий діалог про енергозбереження «SAVE WATER AND ELECTRICITY – SAVE THE PLANET» провели учні старших класів для паралелей 6 – 7 класів. Учні 11 – Б та 11 – В класів на уроках англійської мови ( вчитель Корніцька Я. О. ) підготували власні звернення про необхідність збереження води, тепла, електроенергії і завітали з ними до цих класів. Молодші ліцеїсти з задоволенням обговорювали актуальні питання дбайливого ставлення до ресурсів природи.

Вийшов справжній екологічний діалог між поколіннями молоді. Дякуємо всім небайдужим!


1 березня

house

Як зберегти тепло у вашій оселі (уроки ОБЖД)


Економити – це ПЛАТИТИ САМОМУ СОБІ

Ці правила може засвоїти кожен мешканець звичайного приватного будинку чи квартири. Це потрібно знати для збереження наших майбутніх поколінь.

Джерела втрат тепла

Заходи по енергозбереженню

Вікна та двері мають шпари, через які втрачається до 20-30% тепла оселі. Вікна потрібно замінити на склопакети з тепло- та шумоізолюючими властивостями. Якщо вікна старі -  шпари в них треба заклеїти спеціальною стрічкою. В дверях також. Це підвищить температуру в приміщенні на 3-4градуси.
Радіатори на початку опалювального сезону можуть бути холодними Перевірте, чи незалишилось в них повітря, проведить заходи по розповітренню  радіаторів. Викличте необхідні служби.
Радіатори гріють, але недостатньо Теплоізолюйте стіну за радіатором – в цьому допоможе лист фольгованого паперу, встановлений на стіну за радіатор. Це збільшує тепловіддачу теплового прибору на 20%.
Декоративні решітки на радіаторах Екранують до 20% тепла, яке має іти в кімнату. Тому при встановленні таких решіток, подумайте про тепловтрати.
Штори на вікнах довгі Якщо штори закривають радіатори – гріється об’єм вікна, а не кімнати. Ви втрачаєте до 20% тепла радіатора. Взимку штори повинні бути такої довжини, щоб закривали вікна, але не радіатори.

Щоденники ( 11.12 — )
Читати далі »