Толерантність і демократизація суспільства


demokratyzatsiia Мета студії полягала в аналізі процесу демократизації суспільства на основі толерантності як ціннісної й поведінкової складової особистості.

Керівник студії – вчитель історії Бобир Ю.В.

Учні Ліцею міжнародних відносин № 51 Власюк О., Котляр К., Сорокіна Л. в виступі визначили демократичні механізми толерантної взаємодії в соціумі, види соціальних практик співробітництва.
Білошапка Анна, Ласа Аліна, Сафронюк Дар’я, учениці гімназії «Діалог», представили роботу лідерів самоврядування при створенні конституції та форми співробітництва з лідерами самоврядування гімназії № 315.
Дельмаєва Діана, учениця СШ № 85, доповіла про структурні рівні в системі шкільного самоврядування та запровадження конституції.
Півоваренко Євгеній, учень СШ № 82, розповів про етапи створення шкільної демократичної толерантної держави при взаємодії учнівського та педагогічного колективу.
Мороз Ірина, Шаліт Валентин, учні «Слов’янської гімназії», зосередили увагу на міжнародному співробітництві шкільного самоврядування в організації роботи Євроклубу, «Єврофесту», «Євробачення по-дитячому» та проведенню кулінарного фестивалю «Єврокухня».
Пітенко Софія, Малюк Владислава, учениці Гуманітарної гімназії «Гармонія» ,виступили з проектом конституції, в якому частина ІІ «Ми» присвячена роботі єдиного освітнього різновікового колективу партнерів (учні, вчителі, батьки), де основним принципом взаємодії стали взаємовідповідальність та поліфункціональність.

Підводячи підсумки конференції, учасники студії визначили основні принципи реалізації толерантності в процесі демократизації суспільства:
• розуміти свої громадянські обов’язки;
• бути готовим протистояти цінностям або діям, що можуть зашкодити окремим особам чи всьому суспільству;
• підтримувати сім’ю у вихованні дітей і турботі про утриманців;
• приймати різноманітність і поважати право інших людей на релігійну і культурну своєрідність;
• сприяти демократії;
• зробити правду та єдність пріоритетами громадянського життя.