Від особистості, через мову – до пізнання світу
Розмірковуючи над тим, що є для мене робота вчителя, я усвідомила, що іншої долі для себе я б не бажала і, мабуть, враховуючи те, що в моїй родині я є третім поколінням з династії вчителів, іншу долю важко було б обрати.Без пафосу та без якогось особливого акценту на сенсі роботи вчителя, я усвідомлюю те,що моїх рідних об’єднує. І це велика повага до людей, чесність та людяність. Мабуть, саме це є головним для мене в роботі вчителя і в житті.
Я працюю в ліцеї з 2002 року і вважаю що успіх роботи нашого закладу є в постійному прагненні найкращих вчителів ліцею йти вперед, самовдосконалюватись, бути кращими в своїй професії . О.М.Толстой писав «В людині закладені безмежні джерела творчості, інакше б вона не стала людиною». Великий досвід, традиції та дух роботи ліцею міжнародних відносин і ,особливо, кафедри іноземних мов – надихають мене на творчий підхід у своїй роботі. Я намагаюся зробити процес навчання захоплюючим та радісним. І вважаю,що тут важливе все: посмішка, доброзичливий тон, мистецтво спілкування, почуття гумору.
У своїй роботі вважаю необхідним зрозуміти дитину як особистість, розгледіти її індивідуальні особливості. В процесі навчання намагаюся поєднувати навчальні завдання з життєвим досвідом дитини, використовувати сучасні технології, працювати над досягненням поставленої мети самореалізації кожної дитини.
Публікації
Осташевська Л.Р.Розробка уроку” Money” для 7-го класу. Газета ”English+”