Особливості організації освітнього процесу у 2020-2021 навчальному році в Ліцеї міжнародних відносин №51

До уваги учасників освітнього процесу

Ліцею міжнародних відносин №51 !

Особливості організації освітнього процесу у 2020-2021 навчальному році в Ліцеї міжнародних відносин №51

(За рішенням педагогічній раді  Ліцею міжнародних

відносин № 51   від  28.08.2020, протокол  № 10)

1 .  Ліцей працює в п’ятиденному режимі в одну зміну.

Встановлено гнучкий графік початку навчальних занять для різних категорій здобувачів освіти.

Уроки розпочинаються:  08:30 – 1-4 класи;

09:25 – 5-11 класи.

Встановлено таку тривалість уроків: 1 клас – 35 хв.;

2 – 4 класи – 40 хв.;

5 – 11 класи – 45 хв.

Розклад дзвінків:

1 клас Перерва 2-4 класи Перерва
1 урок 8.30-9.05 9.05-9.25 (20 хв) 8.30-9.10 9.10-9.25(15 хв)
2 урок 9.25-10.00 10.00-10.20(20 хв) 9.25-10.05 10.05-10.20(15 хв)
3 урок 10.20-10.55 10.55-11.30(35 хв) 10.20-11.00 11.00-11.30(30 хв)
4 урок 11.30-12.05 12.05-12.25(20 хв) 11.30-12.10 12.10-12.25(15 хв)
5 урок 12.25-13.00 12.25-13.05 13.05-13.30(25 хв)
6 урок 13.30-14.10

5-11 клас Перерва
1 урок 9.25-10.10 10.10-10.20 (10 хв)
2 урок 10.20-11.05 11.05-11.30(25 хв)
3 урок 11.30-12.15 12.15-12.25(10 хв)
4 урок 12.25-13.10 13.10-13.30(20 хв)
5 урок 13.30-14.15 14.15-14.25(10 хв)
6 урок 14.25-15.10 15.10-15.20(10 хв)
7 урок 15.20-16.05

2. З метою створення умов для соціального дистанціювання та уникнення скупчень відкрито чотири входи до приміщення ліцею та сім виходів:

08.00 – 08.20

Вхід №1 (центральний вхід) – для учнів 1А, 1Б, 1В

Вхід № 2  (через приміщення гардеробу) – для учнів 2А, 2Б, 2В

Вхід № 3  (через театральну вітальню)  – для учнів 4А, 4Б, 4В

Вхід №  4  (біля спорткомплексу «Динамо») – для учнів 3А,Б,В

08.45 – 09.15

Вхід № 1(1)  (центральний вхід) – для учнів, 5А, 5Б,  5В, 7А, 7Б,11А

Вхід № 2 (7) (через приміщення гардеробу) – для учнів 11Б, 8В, 10Б, 9Б, 8Б

Вхід № 3 (4) (через театральну вітальню)  – для учнів 6В, 8А, 10А,10В, 6А

Вхід № 4 (5) (біля  спорткомплексу «Динамо») – для учнів 9А, 7В, 6 Б

Увага!

  • До Ліцею не допускаються батьки або супроводжуючі особи, окрім тих, які супроводжують осіб з інвалідністю.
  • Педагоги та працівники закладу освіти користуються тільки Входом №1.   Температурний скринінг на вході до Ліцею з відповідною фіксацією в журналі для педагогів та персоналу  – обов’язковий.
  • Вхід до Ліцею для учнів/вчителів/працівників можливий лише у захисній масці або респіраторі.
  • Обов’язковим є наявність антисептиків для рук на вході до Ліцею.

3. Для мінімізації пересування учнів та уникнення скупчення у приміщеннях закладу:

- за класами закріплено окремі навчальні кабінети:

п/п

Клас

Кабінет*

Класний керівник

1.

1-А

4 (методкабінет)

Бойко Л. І.

2.

1-Б

26 (читальна зала )

Погарська Ж. М.

3.

1-В

25 (читальна зала)

Бугайова І. М.

4.

2-А

1 (читальна зала)

Бобровицька С. С.

5.

2-Б

3

Квітко Т. М.

6.

2-В

2 (музей 3-й поверх)

Щегорцова В. Ф.

7.

3-А

30 ( кабінет № 31)

Супрун Т. С.

8.

3-Б

28 ( кабінет № 32)

Таран М. В.

9.

3-В

29 (вестибюль)

Матіос Г. І.

10.

4-А

33 (вестибюль)

Головко Л. Г.

11.

4-Б

34 ( кабінет № 36)

Галька С. В.

12.

4-В

35 ( кабінет № 37)

Киричишина В. О.

13.

5-А

15 ( кабінет № 12)

Кулик Т.М.

14.

5-Б

10

Янчарек Е.В.

15.

5-В

14

Дерев’янко І.О.

16.

6-А

11 ( кабінет № 20)

Власюк О.В.

17.

6-Б

22 ( кабінет № 22а)

Рудик І.М.

18.

6-В

9 ( актова зала)

Лермонтова А.О.

19.

7-А

16 (кабінет № 12 )

Мілоста Н.М.

20.

7-Б

8 ( кабінет № 7)

Шевцова О.П.

21.

7-В

13 (музей 4 пов.)

Садовська Т.В.

22.

8-А

19

Воловик Т.А.

23.

8-Б

43

Клименко Л.В.

24.

8-В

48

Лиховид О.В.

25.

9-А

11*(оранжерея)

Зайченко Н.С.

26.

9-Б

6 (кабінет № 40)

Ткачук Н.К.

27.

10-А

21

Вигран О.Ф.

28.

10-Б

47

Бобир Ю.В.

29.

10-В

18

Панюкова Н.О.

30.

11-А

8*(актова зала)

Ассаул В.Є.

31.

11-Б

44

Шаповалова Т.І.

* в дужках вказані резервні приміщення для класів з кількістю учнів більше 25 осіб

- великі приміщення – актова зала, бібліотека, музеї Ліцею – адаптовані для потреб навчання;

- за сприятливих погодних умов заняття проводяться на відкритому повітрі;

- введені обмеження щодо проведення масових заходів (нарад, зборів тощо) в закритих приміщеннях – крім заходів, необхідних для забезпечення функціонування школи;

- зроблено розмітку на підлозі для організованого руху коридорами, що полегшує організацію двостороннього руху  та відокремлює зони переміщення для різних вікових категорій учнів.

  • Носіння маски/респіраторів є обов’язковим під час переміщення учнів в школі, під час занять в класі маски можна не використовувати.
  • Обов’язковим є щоденні опитування педагогічними працівниками школи учнів щодо їхнього самопочуття.
  • Учні/вчителі/працівники, у разі виявлення ознак гострої респіраторної хвороби, мають бути ізольовані у спеціально відведеному приміщенні (тимчасовий ізолятор біля медкабінету).
  • Обов’язковими є провітрювання, очищення та дезінфекція приміщень та поверхонь після кожного уроку.
  • У приміщенні закладу розміщенно контейнери/урни для утилізації використаних масок (вхід/вихід із приміщення ліцею).
  • У разі виявлення дитини з ознаками хвороби:

- Вчитель / класний керівник  дистанційно інформує чергового адміністратора та медпрацівника.

- Медпрацівник забирає дитину до ізолятора та повідомляє заступнику з господарської частини про приміщення, яке необхідно терміново дезінфікувати.

- Дітей  класу ізолюють (припиняється рух дітей цього класу по  школі).

- У разі потреби медпрацівник викликає швидку медичну допомогу та повідомляє батьків.

- Технічний працівник дезінфікує приміщення.

- Черговий адміністратор інформує батьків, Управління освіти та інноваційного розвитку про виявлення дитини з ознаками хвороби, обмежує вхід до приміщення, де перебуває дитина із симптомами.

- Класний керівник проводить інструктаж з дітьми, які контактували з дитиною з ознаками хвороби.

- Діти класу, де виявили дитину із симптомами, переходять на самоізоляцію та дистанційне навчання до отримання результатів лабораторних досліджень. Якщо тест не підтверджує COVID-19, діти повертаються на навчання. Якщо тест підтверджує COVID-19, діти переходять на дистанційне навчання на два тижні.