Особливості організації освітнього процесу у 2020-2021 навчальному році в Ліцеї міжнародних відносин №51
До уваги учасників освітнього процесу
Ліцею міжнародних відносин №51 !
(За рішенням педагогічній раді Ліцею міжнародних
відносин № 51 від 28.08.2020, протокол № 10)
1 . Ліцей працює в п’ятиденному режимі в одну зміну.
Встановлено гнучкий графік початку навчальних занять для різних категорій здобувачів освіти.
Уроки розпочинаються: 08:30 – 1-4 класи;
09:25 – 5-11 класи.
Встановлено таку тривалість уроків: 1 клас – 35 хв.;
2 – 4 класи – 40 хв.;
5 – 11 класи – 45 хв.
Розклад дзвінків:
1 клас | Перерва | 2-4 класи | Перерва | |
1 урок | 8.30-9.05 | 9.05-9.25 (20 хв) | 8.30-9.10 | 9.10-9.25(15 хв) |
2 урок | 9.25-10.00 | 10.00-10.20(20 хв) | 9.25-10.05 | 10.05-10.20(15 хв) |
3 урок | 10.20-10.55 | 10.55-11.30(35 хв) | 10.20-11.00 | 11.00-11.30(30 хв) |
4 урок | 11.30-12.05 | 12.05-12.25(20 хв) | 11.30-12.10 | 12.10-12.25(15 хв) |
5 урок | 12.25-13.00 | 12.25-13.05 | 13.05-13.30(25 хв) | |
6 урок | 13.30-14.10 |
5-11 клас | Перерва | |
1 урок | 9.25-10.10 | 10.10-10.20 (10 хв) |
2 урок | 10.20-11.05 | 11.05-11.30(25 хв) |
3 урок | 11.30-12.15 | 12.15-12.25(10 хв) |
4 урок | 12.25-13.10 | 13.10-13.30(20 хв) |
5 урок | 13.30-14.15 | 14.15-14.25(10 хв) |
6 урок | 14.25-15.10 | 15.10-15.20(10 хв) |
7 урок | 15.20-16.05 |
2. З метою створення умов для соціального дистанціювання та уникнення скупчень відкрито чотири входи до приміщення ліцею та сім виходів:
08.00 – 08.20
Вхід №1 (центральний вхід) – для учнів 1А, 1Б, 1В
Вхід № 2 (через приміщення гардеробу) – для учнів 2А, 2Б, 2В
Вхід № 3 (через театральну вітальню) – для учнів 4А, 4Б, 4В
Вхід № 4 (біля спорткомплексу «Динамо») – для учнів 3А,Б,В
08.45 – 09.15
Вхід № 1(1) (центральний вхід) – для учнів, 5А, 5Б, 5В, 7А, 7Б,11А
Вхід № 2 (7) (через приміщення гардеробу) – для учнів 11Б, 8В, 10Б, 9Б, 8Б
Вхід № 3 (4) (через театральну вітальню) – для учнів 6В, 8А, 10А,10В, 6А
Вхід № 4 (5) (біля спорткомплексу «Динамо») – для учнів 9А, 7В, 6 Б
Увага!
- До Ліцею не допускаються батьки або супроводжуючі особи, окрім тих, які супроводжують осіб з інвалідністю.
- Педагоги та працівники закладу освіти користуються тільки Входом №1. Температурний скринінг на вході до Ліцею з відповідною фіксацією в журналі для педагогів та персоналу – обов’язковий.
- Вхід до Ліцею для учнів/вчителів/працівників можливий лише у захисній масці або респіраторі.
- Обов’язковим є наявність антисептиків для рук на вході до Ліцею.
3. Для мінімізації пересування учнів та уникнення скупчення у приміщеннях закладу:
- за класами закріплено окремі навчальні кабінети:
№ п/п |
Клас |
Кабінет* |
Класний керівник |
1. |
1-А |
4 (методкабінет) |
Бойко Л. І. |
2. |
1-Б |
26 (читальна зала ) |
Погарська Ж. М. |
3. |
1-В |
25 (читальна зала) |
Бугайова І. М. |
4. |
2-А |
1 (читальна зала) |
Бобровицька С. С. |
5. |
2-Б |
3 |
Квітко Т. М. |
6. |
2-В |
2 (музей 3-й поверх) |
Щегорцова В. Ф. |
7. |
3-А |
30 ( кабінет № 31) |
Супрун Т. С. |
8. |
3-Б |
28 ( кабінет № 32) |
Таран М. В. |
9. |
3-В |
29 (вестибюль) |
Матіос Г. І. |
10. |
4-А |
33 (вестибюль) |
Головко Л. Г. |
11. |
4-Б |
34 ( кабінет № 36) |
Галька С. В. |
12. |
4-В |
35 ( кабінет № 37) |
Киричишина В. О. |
13. |
5-А |
15 ( кабінет № 12) |
Кулик Т.М. |
14. |
5-Б |
10 |
Янчарек Е.В. |
15. |
5-В |
14 |
Дерев’янко І.О. |
16. |
6-А |
11 ( кабінет № 20) |
Власюк О.В. |
17. |
6-Б |
22 ( кабінет № 22а) |
Рудик І.М. |
18. |
6-В |
9 ( актова зала) |
Лермонтова А.О. |
19. |
7-А |
16 (кабінет № 12 ) |
Мілоста Н.М. |
20. |
7-Б |
8 ( кабінет № 7) |
Шевцова О.П. |
21. |
7-В |
13 (музей 4 пов.) |
Садовська Т.В. |
22. |
8-А |
19 |
Воловик Т.А. |
23. |
8-Б |
43 |
Клименко Л.В. |
24. |
8-В |
48 |
Лиховид О.В. |
25. |
9-А |
11*(оранжерея) |
Зайченко Н.С. |
26. |
9-Б |
6 (кабінет № 40) |
Ткачук Н.К. |
27. |
10-А |
21 |
Вигран О.Ф. |
28. |
10-Б |
47 |
Бобир Ю.В. |
29. |
10-В |
18 |
Панюкова Н.О. |
30. |
11-А |
8*(актова зала) |
Ассаул В.Є. |
31. |
11-Б |
44 |
Шаповалова Т.І. |
* в дужках вказані резервні приміщення для класів з кількістю учнів більше 25 осіб
- великі приміщення – актова зала, бібліотека, музеї Ліцею – адаптовані для потреб навчання;
- за сприятливих погодних умов заняття проводяться на відкритому повітрі;
- введені обмеження щодо проведення масових заходів (нарад, зборів тощо) в закритих приміщеннях – крім заходів, необхідних для забезпечення функціонування школи;
- зроблено розмітку на підлозі для організованого руху коридорами, що полегшує організацію двостороннього руху та відокремлює зони переміщення для різних вікових категорій учнів.
- Носіння маски/респіраторів є обов’язковим під час переміщення учнів в школі, під час занять в класі маски можна не використовувати.
- Обов’язковим є щоденні опитування педагогічними працівниками школи учнів щодо їхнього самопочуття.
- Учні/вчителі/працівники, у разі виявлення ознак гострої респіраторної хвороби, мають бути ізольовані у спеціально відведеному приміщенні (тимчасовий ізолятор біля медкабінету).
- Обов’язковими є провітрювання, очищення та дезінфекція приміщень та поверхонь після кожного уроку.
- У приміщенні закладу розміщенно контейнери/урни для утилізації використаних масок (вхід/вихід із приміщення ліцею).
- У разі виявлення дитини з ознаками хвороби:
- Вчитель / класний керівник дистанційно інформує чергового адміністратора та медпрацівника.
- Медпрацівник забирає дитину до ізолятора та повідомляє заступнику з господарської частини про приміщення, яке необхідно терміново дезінфікувати.
- Дітей класу ізолюють (припиняється рух дітей цього класу по школі).
- У разі потреби медпрацівник викликає швидку медичну допомогу та повідомляє батьків.
- Технічний працівник дезінфікує приміщення.
- Черговий адміністратор інформує батьків, Управління освіти та інноваційного розвитку про виявлення дитини з ознаками хвороби, обмежує вхід до приміщення, де перебуває дитина із симптомами.
- Класний керівник проводить інструктаж з дітьми, які контактували з дитиною з ознаками хвороби.
- Діти класу, де виявили дитину із симптомами, переходять на самоізоляцію та дистанційне навчання до отримання результатів лабораторних досліджень. Якщо тест не підтверджує COVID-19, діти повертаються на навчання. Якщо тест підтверджує COVID-19, діти переходять на дистанційне навчання на два тижні.