…І ввесь святий наш Київ…
Мета конференції – розкрити одну із сторінок життєвого і творчого шляху Тараса Шевченка, пов`язану з Києвом та Печерськом; розвивати творчі здібності учнів та інтерес до пошукової роботи.
На конференції були присутні почесні гості, науковці, представники навчальних закладів Печерського району, учні, учителі та батьки.
Конференцію урочисто відкрила директор Ліцею міжнародних відносин №51 С.М. Шевцова. З вітальним словом до учасників конференції звернулися О.А.Федоренко, заступник голови Печерської районної в м. Києві державної адміністрації, та А.М.Ратушна, начальник управління освіти Печерської районної в м. Києві державної адміністрації.
Грунтовні наукові виступи В.О. Жадька, академіка Академії наук вищої освіти України, доктора філософських наук, професора, журналіста, письменника, завідувача кафедри журналістики НПУ ім. М.П. Драгоманова, лауреата Міжнародного культурно-наукового фонду Тараса Шевченка, та Л.І. Мацько, дійсного члена Національної академії педагогічних наук України, доктора філологічних наук, професора, завідувача кафедри стилістики української мови НПУ ім. М.П. Драгоманова, висвітлили значення творчості Великого Кобзаря в мистецькому та громадянському поступі України.
Учнями Ліцею було представлено поетичний альманах «The world in Verse» і проект «Пам`ятники Шевченку в Україні та світі», які дослідили місце Тараса Шевченка в полілозі культур.
У роботі конференції взяли участь делегати шкіл-партнерів з України та Польщі.
Працівники ДНПБ України ім.. В.О. Сухомлинського підготували цікаву виставку раритетних книг. Заступником директора Інституту обдарованої дитини НАПН України М.С.Гальченком було презентовано інтернет-сайт «Тарас Шевченко».
Особливого урочистого звучання конференції надавали музично-поетичні та театралізовані супроводи. У Ліцеї відкрили галерею репродукцій картин Печерська Тараса Григоровича Шевченка.
На конференції було оцінено спадщину Тараса Шевченка очима нащадків, засвідчено високий рівень зацікавлення учнівської молоді постаттю Великого Кобзаря, проілюстровано навички проектно-дослідницької та творчої діяльності ліцеїстів.