«Відкритість світу. Толерантність як результат міжкультурної комунікації»


1 В роботі студії взяли участь школи з Проекту асоційованих шкіл ЮНЕСКО та активні ітвіннери (вчителі та учні) з Київських шкіл, саме ті, хто має практичний досвід міжнародної проектної діяльності, міжкультурної комунікації і толерантності. Під час роботи студії вчителі та учні поділилися власним досвідом та мали нагоду перейняти досвід інших щодо цієї важливої теми.

Робота студії пройшла в дружній атмосфері, учні виступали з презентаціями кращих проектів, виконували різні завдання, брали участь в інтерактивних іграх. За підсумками роботи студії були визначені духовні цінності, які формуються в результаті роботи в міжнародних проектах та визначена роль проекту eTwinning у вихованні толерантності та інших духовних цінностей.

Свої роботи в проекті eTwinning представили учні Ліцею Міжнародних відносин №51 під керівництвом Зайченко Наталії та учні Гімназії №48 під керівництвом Ганни Козловської.

Робота в проекті eTwinning зацікавила багатьох учасників, і ми сподіваємось, що одним з результатів роботи студії стане залучення нових шкіл до освітнього проекту eTwinning.

DSC_0600

Учасники роботи студії дійшли висновку,що РОБОТА В МІЖНАРОДНИХ ПРОЕКТАХ спрямована на виховання в учнів демократичних цінностей, таких як: демократія, свобода, мирне співіснування, солідарність, бережливе ставлення до навколишнього середовища, індивідуальна відповідальність, права людини, толерантне ставлення до оточуючих.
А саме участь в проекті eTwinning є одним із шляхів виховання толерантної позиції у дітей.

Проект eTwinning допомагає учням навчитися жити разом:

  •  розуміти іншого й відчувати взаємозалежність,
  •  здійснювати загальні проекти й бути готовими до врегулювання конфліктів в умовах поваги до інших поглядів, взаєморозуміння, миру,
  •  усвідомлювати потреби й погляди інших людей,
  •  знати й цінувати інші культури,
  •  осягати значення свободи поглядів,
  •  вміти володіти культурою спілкування навіть у тих ситуаціях, коли виникають принципові розходження,
  •  бути зацікавленим у спільному пошуку найприйнятнішого розв’язання життєвих проблем.

Відгук про роботу студії Козловської Ганни, вчителя Гімназії №48:

kozlovska Сьогодні ми з дітьми відвідали студію Наталії Зайченко “Відкритість світу. Толерантність як результат міжкультурної комунікації”, де учні змогли поділитися досвідом участі в міжнародних проектах. Мої дівчатка-ітвіннери нарешті мали можливість представити результати міжнародного проекту загалу. Нам дуже сподобалась дружня та творча атмосфера, що панувала під час роботи студії. Щиросердечно дякуємо за запрошення хазяям конференції та окремий уклін Наталі Сергіївні. Хотілось би, щоб подібні заходи відбувались частіше.

З повагою
Ганна Козловська

В роботі студії взяли участь представники 9 навчальних закладів :
Ліцей міжнародних відносин №51,
 Гімназія №48,
 Гімназія №117 ім. Лесі Українки,
 Перша міська гімназія (м. Черкаси),
 Кловський ліцей №77,
 Києво-Печерський ліцей №171 “Лідер”,
 ТОВ “Ліцей політики,економіки,права та іноземних мов”,
 Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови №85,
 Гімназія міжнародних відносин №323.