Умови вступу до ліцею

ПРАВИЛА  ПРИЙОМУ ДО   1 – ГО КЛАСУ ЛІЦЕЮ МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН № 51       м. КИЄВА

- Співбесіда включає виконання спеціальних діагностичних завдань для перевірки рівня загального розвитку дитини, її функціональної готовності до систематичного навчання .

- Тривалість співбесіди 20-30 хвилин.

- Комісія для співбесіди складається з трьох осіб (педагог, психолог, логопед).

- Результати співбесіди оформляються у вигляді протоколів комісії, які підписуються членами комісії і зберігаються у ліцеї.

- Результати співбесіди оголошуються батькам у день її проведеня.

- Зарахування проводиться протягом 5 днів після проведення останніх співбесід.

-  Для забезпечення об’єктивної оцінки щодо прийому дітей до першого класу та вирішення спірних питань  у ліцеї створюється конфліктна комісія  у складі трьох осіб.


Для вступу до 1 класу ліцею подаються:

1.     Заява батьків на ім’я директора ліцею ;

2.     Копія свідоцтва про народження (з оригіналом свідоцтва або завірена нотаріально) ;

3.     Медична картка дитини встановленого зразка;

microrayon


ПЕРЕЛІК    ЗАВДАНЬ,

ЗА ЯКИМИ БУДЕ ПРОВОДИТИСЯ  СПІВБЕСІДА З ДІТЬМИ,

ЯКІ ВСТУПАЮТЬ ДО ПЕРШОГО КЛАСУ ЛІЦЕЮ

Орієнтування у навколишньому середовищі, запас знань, ставлення дитини до навчання у школі.

  • Як звати твоїх батьків?

  • Де ти живеш?( назвати країну, місто, вулицю, дім)
  • Чому ти хочеш йти до школи?

Процеси мислення  :

  • Узагальнення (назви одним словом)
  • Виключення  (знайди зайвий предмет)
  • Порівняння  (чим схожі і чим відрізняються предмети)
  • Розвиток наочно-образного та логічного мислення     ( склади серію малюнків)

Розвиток дрібної моторики  (графічний диктант)

Зорове запам’ятовування

Запам’ятовування на слух

Увага (сталість і сконцентрованість, спостережливість, переведення, довільність)

Розвиток мовлення (читання напам’ять віршів, переказ казки)

ПОРАДИ БАТЬКАМ :

ЯК ПІДГОТУВАТИ  ДІТЕЙ ДО  ШКОЛИ

ЗОВСІМ  НЕ СЛІД:

змінювати режим дня дитини:  позбавляти її денного сну, довгих прогулянок, ігор;

оцінювати все, що робить малюк, так як оцінюють діяльність учня;

„проходити”  з дитиною програму першого класу, насильно замінювати гру навчанням.

НЕОБХІДНО:

**     виховувати в дитині інтерес до пізнання довкілля,  навчити спостерігати , думати, осмислювати побачене і почуте;

**   навчити долати труднощі, планувати свої дії, цінувати час. Учити дитину слухати і чути оточуючих, поважати чужу  думку, розуміти, що власні бажання потрібно узгоджувати з бажаннями інших людей, прагнути реально оцінювати свої дії і досягнення;

**    формувати світогляд дитини, знання: про довкілля,  про себе (прізвище, ім’я,  адресу), про свою родину (як    звуть батьків, ким вони працюють, що роблять на роботі).