Торутько Ольга Олексіївна

gb-flag1-ss

torutko

It’s more than a game. It’s an institution.”
Thomas Hughes (1822-1896)

Як вчитель я дуже за доволена, що мої учні мають палке бажання вивчати англійську мову.                                І я намагаюсь зробити уроки більш пізнавальними та цікавими. Успішне вирішення комплексного завдання навчання та виховання залежить від вчителя, його професійної кваліфікації та ерудиції.

Я повністю усвідомлюю , що для того, щоб пробудити інтерес моїх учнів та надати їм тверді знання я повинна бути в вищій мірі компетентна в широкому спектрі питань.

Ось чому я постійно займаюсь самоосвітою та намагаюсь знайти як більше корисної і цікавої інформації, щоб розширити кругозір учнів.

А головним для мене є той факт, що процес навчання приносить величезне задоволення,  радість  учнів і в них народжується щира любов до іноземних мов!

І щастя моє як вчителя в тому, що здобуті знання іноземної мови викликають у моїх учнів бажання удосконалювати їх, осягати  нові  вершини.

Безумовно, я розумію, що колись потреба в мені відпаде, і мій учень, що вже подорослів, продовжить свій шлях в пізнанні мови самостійно, бо вже не схоче покинути цей світ – адже неможливо відмовитися від того, що любиш.

Я абсолютно впевнена, що, якщо  застосовувати творчий підхід   до такої серйозної справи як вивчення іноземної мови позитивний результат не примусить себе чекати.

Тому саме Я за навчання із творчістю,запалом та захопленням, а ВИ?

GradButtonHat

DSC_0032

-

МОЇ УЧНІ

GradButtonHat

Торутько О.О.МОЇ ПОСІБНИКИ Торутько О.

Вчимось читати англійською

Вчимось читати французькою

GradButtonHat

THE ABC of a GREAT TEACHER

ABCВыпускники

GradButtonHat

Публікації

1. Торутько О.А. “Методичне представлення проекту та сам проект “Про вплив забобонів” .“English,” №18 (21) November 2003

2. Торутько О.А Методична розробка уроку по темі «Beauty. Bewitching, fascinating world of music and poetry”  в 9 класі .“English”, №8(128) April 2006

3. Торутько О.А. „Урок – це дзеркало загальної й педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його кругозору, ерудиції”(В.А.Сухомлинський). Стаття в ліцейній збірці «Метод проектів» під ред. І. Г. Єрмакова.