Таран Марина Володимирівна

 

ТАРАН

  «Любов до дітей – найголовніше. Учень – мислитель і вчитель – дитинолюбець співпрацюють між собою, поєднуються у єдине ціле».

  Для мене і моїх учнів школа – це рідна домівка, де дитина під постійною увагою світлого розуму, теплих привітних очей зростає, розвивається, міцніє, вчиться самостверджуватися, бути корисною своїй родині, рідному краю. Учень стає активним шукачем істини, мандрівником у світі пізнання. Це є добрий школяр, його знання якісні.

             Кожний вчитель початкових класів відчуває велику відповідальність за те, яким буде с самого початку учіння. Де, як не в початкової школі, кожен учень має відчути, пережити багато разів успіх у праці, радість спілкування, самоствердження у різній діяльності. Це модель навчання, де відчувається особистий контакт з учителями, утверджується людська гідність, відчувається душевний комфорт, гармонічно існують «хочу» і «треба».

                                                                                        Мої принципи навчання:

1. До школи з радістю.

2. Ліцей – школа людяності, добра, успіху.

3. Люби, навчай, виховуй.

4. Навчаючи і виховуючи – не нашкодь.

5. Cвіт дитини – це конкретні предмети і форми спілкування.

6. Дитина має здобувати знання самостійно, а не брати їх у готовому вигляді.

7. Оцінювання – це процес навчання, а не наслідок.

8. Роботу з особистістю наповнюй глибоким змістом.

9. Забезпечуй душевне та фізичне здоров’я учня, навички спілкування і співпраці, уміння вчитись.

 

 

 

 

 

 

 

Публікації:

  1. «Щоденник Київського першокласника як засіб розвитку особистості дитини» (газета «Початкова освіта» №3, 2004 рік).
  2. «Перші кроки в проектно-пошукової діяльності» (Практико зорієнтований збірник «Метод проектів: традиції, перспективи, життєві результати» Київ, 2003 р.).
  3.  «Бажаєте бути щасливими – ходіть до школи» (газета «Початкова освіта» №17, 2006 р.).
  4. «Читаємо, пишемо, мріємо» (газета «Початкова освіта» №5, 2006 р.).
  5. «Моє педагогічне кредо» (Практико зорієнтований збірник «Інноваційний потенціал проектної діяльності у навчальному закладі» Київ, 2006 р.).
  6. «Орієнтовні тексти та завдання для контрольних робіт» (газета «Початкова освіта» №17, 2006 р.).