Ресурсний центр учня

                

 Державна підсумкова атестація з іноземних мов

 

        Готуємось до ЗНО

 

              ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 

    Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється відповідно до критеріїв  оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної  середньої  освіти, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України                                                                                         від 05.05.2008 № 371.

 worm-read   Поточна оцінка виставляється до класного журналу в колонку з надписом, що засвідчує дату проведення заняття, коли здійснювалося оцінювання учня (учениці).
        У разі помилкового або неправильного запису поряд робиться правильний, який засвідчується підписом керівника навчального закладу та скріплюється печаткою.

Тематична оцінка виставляється до класного журналу в колонку з надписом Тематична без дати. При виставленні тематичної оцінки враховуються всі види навчальної діяльності, що підлягали оцінюванню протягом вивчення теми. При цьому проведення окремої тематичної атестації при здійсненні відповідного оцінювання не передбачається.   Якщо учень (учениця) був(ла) відсутній(я) на уроках протягом вивчення теми, не виконав(ла) вимоги навчальної програми, у колонку з надписом Тематична виставляється н/а (не атестований(а)).
                                                      Тематична оцінка не підлягає коригуванню.

 Семестрова оцінка виставляється без дати до класного журналу в колонку з надписом І  семестр, ІІ семестр. Семестрове оцінювання здійснюється на підставі тематичних оцінок.

                                                 Семестрова оцінка може підлягати коригуванню.

Скоригована семестрова оцінка виставляється без дати у колонку з надписом Скоригована поруч із колонкою І семестр або ІІ семестр. Колонки для виставлення скоригованих оцінок відводяться навіть за відсутності учнів, які виявили бажання їх коригувати.
У триденний термін після виставлення семестрової оцінки батьки учнів , які виявили бажання підвищити результати семестрового оцінювання або з певних причин не були атестовані, звертаються до керівника загальноосвітнього навчального закладу із заявою про проведення відповідного оцінювання, у якій мотивують причину та необхідність його проведення.
Наказом керівника загальноосвітнього навчального закладу створюється комісія у складі голови (керівник навчального закладу або його заступник) та членів комісії: голови методичного об’єднання, вчителя, який викладає предмет у цьому класі, а також затверджується графік проведення оцінювання. Коригування семестрового оцінювання проводиться не пізніше п’яти днів після подання заяви. Члени комісії готують завдання, що погоджуються на засіданні шкільного методичного об’єднання і затверджуються керівником навчального закладу. Оцінювання проводиться у письмовій формі. Письмові роботи зберігаються протягом року.
 Рішення цієї комісії є остаточним, при цьому скоригована семестрова оцінка не може бути нижчою за семестрову.
           За результатами оцінювання видається відповідний наказ керівника навчального закладу.

 Річна оцінка виставляється до журналу в колонку з надписом Річна без зазначення дати  не раніше, ніж через три дні після виставлення оцінки за ІІ семестр.
        Річне оцінювання здійснюється на основі семестрових або скоригованих  семестрових оцінок.
                                                                  Річна оцінка коригуванню не підлягає.

                                                  

            Критерії оцінювання

Creative Works

Бали 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1
Кількість помилок 0 1-2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

 Dictation

Бали 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1
Кількість помилок 0  2  3 4  5 6  7  8  9  10 11 12

 Translation and Tests 

Бали 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1
Обсяг               %  100 92-99 84-91 76- 83 68-75 60-67 52-59 44-51 36-43 28-35 20-27 12-19 

 

 Hints on the Essay-Writing

                                                            

WEB RESOURCES

http://www.itlt.edu.nstu.ru/ 

 www.english-test.net

www.nonstopenglish.com

www.world-english.org

 http://ipl.org/ref/native/    – Native American Authors.

http://eserver.org/poetry/  – Poetry collection.

http://www.bham.wednet.edu/poetry.htm  – poetry on the web.

 http://www.toefl.ru         

http://www.english.language.ru

 Crossword activities

http://www.berghuis.co.nz/abiator/lang/lxwd/lxwdindex.html

 English games sites

 http://www.learnenglish.de/gamespage.htm#ooo

 English Topics.

http://www.english.agava.ru/topics/top2.htm

http://iteslj.org/ESL.html

http://eduworld.ru/referats/

http://www.4students.ru  

http://allbest.ru

http://students.ru

http://members.aol.com/LDRS%20AAC%20WebPage/private/EnglishBar.htm

http://www.rice.edu/projects/topics/quizzes/list.htm

http://www.planetenglish.com

http://www.english.agava.ru/topics/topbook1.htm  

 Grammar

http://www.english-grammar-lessons.com 

http://www.englisch-hilfen.de/en/exercises_list/alle_grammar.htm 

http://www.learnenglish.de/grammar/ 

http://www.ego4u.com/en/cram-up/grammar

http://www.berghuis.co.nz/abiator/lang/lcz/lczindex.html -exercises on grammar

http://www.berghuis.co.nz/abiator/rdg/skillshelpindex.html- tutorials on grammar

http://www.berghuis.co.nz/abiator/lang/lsa/ing1b.htm - exercise on adding “ing” to verbs

 

Good luck and inspiration to you!